Informacja o cookies
Korzystamy z plików cookies w celach statystycznych i umożliwienia funkcjonowania serwisu.
Uznajemy, że jeżeli kontynuujesz korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.
Informacje o możliwości zmiany ustawień cookies »
Zgadzam się, zamknij X
Toyota Celica '94 ST205 GT-Four (390PS) No i wypluło uszczelkę...

No i wypluło uszczelkę...

2011-02-21 20:52:53

Po kilku tygodniach prób drogowych podczas strojenia pojawił się mały problem. Kolejne próby ze zwiększonym doładowaniem turbiny zakończyły się awarią uszczelki pod głowicą – padła przy doładowaniu 2 bary. Praktycznie tego samego dnia została zamówiona uszczelka HKS w Fensporcie i już czeka na montaż. Ponieważ turbo ma za zadanie pompować ponad 2 bary po wystrojeniu, postanowiliśmy dodatkowo wzmocnić blok silnika poprzez jego tulejowanie. W tym celu zamówione zostały customowe tuleje 86.5mm pochodzące z firmy Darton. Do tego dojdą oczywiście nowe pierścienie tłoków. Czekamy aż przyjdzie zamówienie i oddajemy silnik do osadzenia tulei, składamy i kończymy strojenie. Mam nadzieję, że za kolejne kilkanaście dni będę mógł wrzucić wreszcie wykres z hamowni pokazujący extra parametry mojego 3S-GTE. Poniżej kilka fotek zamówionych tulei.

Komentarze

KEOdHbHyhs8
That's a clever answer to a tricky queiostn
aLNT33qL
Thanks for the inhtsgi. It brings light into the dark!
1BxaMtmqMK
Thank you to all involved with producing Independent Australia. I am a newbie having stumbled across your site in the search for truth and knowledge earlier on this year. I am a geriatric dinosaur but absolutely love the availability of facts from this interwebie crtrrure.Meeay Christmas to all and sundry )